Ofte stillede spørgsmål

Der kan være mange spørgsmål, når man sidder og skal udvælge sin firmajulegaveleverandør. Vi har forsøgt at samle lidt af de spørgsmål vi i løbende bliver stillet.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så tag endelig fat i os enten via e-mail: test@handelstand.dk eller via telefon: +45 12345678.

Hvordan virker det?

I bestiller en ordre ved at udfylde en formular med Firmanavn, Adresse, Kontaktperson (Gavekoordinator), E-mail, Telefonnummer og eventuelt EAN nummer.

Formularen finder I her: https://thejuleshop.dk/bestil-julegaver/

Herefter skal du udfylde formularen over medarbejdere. I formularen over medarbejdere er det muligt at tilføje op til 100 medarbejdere. Har I flere end 100 medarbejdere, bedes I kontakte Vores By. Så vil I få tilsendt en Excel-skabelon. Skabelonen udfyldes med medarbejdernes fulde navn, deres e-mail og den priskategori, som medarbejderen skal kunne vælge en gave fra. Denne sendes pr. e-mail til test@handelstand.dk

Når formular eller skabelon er udfyldt og afsendt, modtager dine medarbejdere et unikt login. Nu kan medarbejderen vælge deres egen personlige julegave.

Som gavekoordinator får du naturligvis også et unikt koordinator-login, så du kan sikre at alle medarbejdere har valgt en julegave inden deadline. Husk dog også at tilføje dig selv under medarbejdere i formularen, hvis du vil have mulighed for selv at vælge en julegave.

Bemærk, at der kun kan vælges mellem følgende priskategorier: 300, 500, 700, 1000 og 1200 kr.
Betaling sker pr. faktura, som fremsendes til gavekoordinatoren.

Når medarbejderen har valgt en julegave, og placeret en ordre, så er processen fuldført.

Din Handelsstandsforening lukker for julegavehandlen den 01. December 2023.
De medarbejdere, som ikke har valgt julegave d. 01. December 2023, vil få tildelt en “Indsæt dit gavevalg her” fra The Juleshop

Der er IKKE et minimum eller maksimum på antal tilmeldte medarbejdere, da dette er en online firmajulegave-webshop for både mindre og store virksomheder.
Der tages forbehold for udsolgte varer. I en sådan situation tilfalder ansvaret butikken, som medarbejderen har handlet med. The Juleshop og din handelsstandsforening kan derfor ikke holdes ansvarlig for udbedring af sådanne tilfælde. Der tages forbehold for taste- og trykfejl, udgåede og udsolgte varer samt force majeure.

Levering

The Juleshop sørger for levering til én virksomhedsadresse. Det er desværre ikke muligt for The Juleshop at levere til forskellige virksomhedsadresser, hvorfor ansvaret for videreuddeling tilfalder jer som virksomhed.

Fragtprisen er eksklusive prisen pr. ordre, og udgør Dkk. 300,- kr. inkl. moms pr. leveringssted.

Vi gør opmærksom på, at vi først afsender ordren, når alle medarbejdere har valgt en julegave. I tilfælde af at visse medarbejdere mangler at vælge julegave, så kontakter Vores By virksomhedens gavekoordinator, som herefter er ansvarlig for at medarbejderne får valgt en julegave.

Forventet levering mellem 15-16. juli 2023.

Hvorfor virker min .CSV fil ikke?

Husk at dobbelttjekke følgende:

Alle emails er skrevet korrekt og er gyldige emails
Alle medarbejdere har fået en priskategori
Der er kolonne titler med Medarbejder navn, email og priskategori i toppen

Jeg har ikke fået nogen bekræftelses email?

Tjek din e-mails spam-mappe (også kaldet Uønsket). Kontakt os såfremt den ikke er i mappen. Vi kan kontaktes direkte enten via mail: test@handelstand.dk eller via telefon: +45 12345678

Min medarbejder mangler login, hvad gør jeg?

Hvis I oplever udfordringer med nogen af medarbejderne, kan man logge ind som gavekoordinator og se om de fremgår på medarbejderlisten. Hvis de gør dette er de oprettet korrekt så kan gavekoordinator gensende mailen fra deres oversigt – ellers kan The Juleshop også gøre det. Kontakt venligst supporten i begge tilfælde enten via e-mail: test@handelstand.dk eller via telefon: +45 12345678.

Reklamation og bytteregler

Eventuelle fejl eller mangler ved produkter leveret af The Juleshop skal gøres opmærksom på i rimelig tid efter, at varen er modtaget. Det er kundens pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Eventuel reklamation skal altid ske til butikken, hvor varen er forhandlet. The Juleshop henviser til almen lovgivning på området, som også gør sig gældende ved online handel på The Juleshop. Vores By og The Juleshop kan ikke holdes ansvarlig for ovenstående.

Bemærk dog at gaver, der indeholder fødevarer, ikke er omfattet af dette og tages ikke retur/ombyttes.

Medarbejderen har mulighed for at bytte gaven i butikken, hvis de ønsker en anden vare. Gaven kan KUN ombyttes for købsværdien, og ikke den oplyste gaveværdi på The Juleshop

Virksomheder og medarbejdere kan ikke returnere varer til The Juleshop efter køb. Der er endvidere ingen fortrydelsesret for virksomheden for varer købt på The Juleshop

Pris og betaling

Alle priser er inkl. moms. Betaling for ordren som virksomheden placerer, betales via en faktura, som fremsendes pr. e-mail til virksomhedens gavekoordinator eller via kortbetaling.

EAN Faktura

Vi EAN fakturer til det offentlige og andre institutioner efter ønske.
Alle andre modtager en faktura.

Betales der ikke rettidigt efter faktura, pålægges et rykkergebyr DKK 100 pr. rykker. Betales der ikke efter 2. rykker, overgår kravet til inkasso, og der pålægges gebyrer i overensstemmelse med lovgivningen. Ved forsinket betaling pålægges desuden rente i henhold til rentelovens bestemmelser.

Personoplysninger

Shopsystemet anvender cookies til styring af indholdet i bestillingsmodulet. Ved at bekræfte vores handelsbetingelser giver du som bruger samtykke til lagring af disse cookies på din pc, tablet, smartphone eller lignende, når du gennemfører en bestilling.

Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne.

Under et køb udbeder vi os navn, firma, telefonnummer og mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Ved at godkende vores handelsbetingelser accepteres The Juleshop’s persondatapolitik som henviser til Vores By.

Hvor meget information skal I bruge om vores medarbejdere?

Vi skal bruge følgende på samtlige medarbejdere: Navn, e-mail og priskategori.

Dette skyldes bl.a., at jeres gaver bliver leveret flot indpakket og derfor med navn på. Dertil vil alle medarbejdere få tilsendt et selvstændigt link til bestilling af deres egen julegave.

Er der nogle skatteregler vi skal være opmærksomme på?

Der foreligger nogle skattemæssige regler vedr. firmajulegaver. Dem kan du læse mere om på SKAT’s hjemmeside her.

Kan vi tildele medarbejderne forskellige prisgrupper?

Ja, I kan sagtens have forskellige prisgrupper til de forskellige medarbejdere. Ud for den enkelte medarbejder angives hvilken priskategori, denne skal have. Husk at alle medarbejdere skal have angivet en priskategori.

Kan medarbejderne få lov at vælge mellem flere af priskategorierne?

Ja. Medarbejderne har mulighed for at vælge fra flere priskategorier end den angivede. De har dog ikke mulighed for at handle for mere end det beløb, som I har tildelt dem. Bruger de ikke det fulde beløb, vil det overgår som donation til juleaktiviteter i Vores By.

Kan vi øge eller mindske antallet af medarbejdere, når vi har bestilt?

Antallet af medarbejdere kan øges ved at tilgå oversigten på gavekoordinators konto. Hvis I ønsker at mindske antallet af medarbejdere, bedes I kontakte Vores By pr. tlf.+45 12345678 eller pr. e-mail: test@handelstand.dk

Hvordan får de ansatte deres koder til firmajulegaverne?

Når systemet har oprettet medarbejderne ud fra vores tilmeldingsformular, vil alle medarbejdere modtage et link direkte i deres mailboks.

Kan man følge med i, hvor mange, der har valgt firmajulegave undervejs?

Ja. Gavekoordinatoren vil efter oprettelse kunne se sin egen ordre samt alle medarbejdernes ordre. Gavekoordinatoren modtager et admin login.

Hvordan ved jeg om en e-mail er fra Din Handelsstandsforening?

Vi sender generelt fra test@handelstand.dk og vil altid sende medarbejderens login på e-mail. I visse tilfælde nulstilles adgangskoden, så man skal benytte et link.

Hvordan får medarbejderne besked om at de skal vælge en gave?

Medarbejderen vil modtage en e-mail, med forklaring om at deres arbejdsgiver har givet dem en julegave, og at de nu selv kan vælge denne på The Juleshop.